review  Hostingbaas wordt door klanten met 5 sterren beoordeeld.

Tevredenheidsgarantie

Wij streven altijd naar het perfecte voor onze klanten en werken vanuit het motto ‘Goed is de vijand van Geweldig’. Wij willen de beste kwaliteit bieden aan onze klanten en richten ons voornamelijk op bereikbaarheid, betrouwbaarheid, deskundigheid en transparantie. Bij ons hoeft u zich geen zorgen te maken over kosten achteraf, addertje onder het gras en uiteraard de uptime garantie. Wij staan volledig achter onze producten en bieden daarom 30 dagen lang: ‘Niet tevreden, Geld terug’ garantie!

Gaat er echter ergens toch iets mis, en bent u niet tevreden over onze producten? Kunt u binnen 30 dagen na uw bestelling via uw klantenpaneel aangeven dat u gebruik wilt maken van ons tevredenheidsgarantie. U ontvangt dan de kosten van uw hosting pakket terug.

 
 

tevredenheidsgarantie

Voorwaarden

Om gebruik te maken van ons tevredenheidsgarantie gelden de volgende voorwaarden:

  • Van toepassing op alle e-mailpakketten en hostingpakketten (behalve Cloud Hosting);
  • Domeinnamen, Cloud-pakketten en overige producten zijn uitgesloten;
  • U hebt de factuur voldaan;
  • Wij hebben uw opzegging tijdig ontvangen;
  • Wij hebben uw opzegging per e-mail bevestigd;
  • Maakt u gebruik van de tevredenheidsgarantie, dan wordt uw e-mail- of hostingpakket per direct gedeactiveerd.

Domeinnamen komen niet in aanmerking voor ons tevredenheidsgarantie omdat deze voor minimaal een jaar geregistreerd worden. Het is daarom belangrijk dat u de domeinnamen apart opzegt, als u de registratie hiervan niet wilt verlengen.

Gebruik maken

Wanneer u gebruik wilt maken van de tevredenheidsgarantie, kunt u inloggen in uw account en een helpticket aanmaken. In uw helpticket geeft u aan dat u gebruik wilt maken van de tevredenheidsgarantie en geeft aan om welke producten het gaat en eventueel de reden hiervoor.

U ontvangt binnen 24 uur een bevestigingsmail, waarin staat aangegeven dat wij uw opzegging succesvol hebben ontvangen en het in orde gaan maken. Hebt u binnen tien werkdagen geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.